maandag 18 januari 2016

Het is bijna zover!

Hallo allemaal!

Zoals jullie wel al weten vertrek ik binnenkort (normaal 2 februari) voor 4 maanden naar Suriname. Spannend! Zodat ik niet 100x mijn superleuke verhalen moet vertellen, kunnen jullie mij volgen op mijn blog. Hierop zullen zeker en vast foto's verschijnen, maar ook updates over hoe het met mij gaat, wat ik allemaal doe en hoe hard ik jullie allemaal ga missen!

Ik weet nog dat ik zei: 'binnen enkele maanden vertrek ik', 'binnen enkele weken vertrek ik',.. Nu moet ik al zeggen: 'binnen enkele dagen vertrek ik'. De tijd gaat snel en het kort af! De zenuwen gieren door mijn lijf, maar ik kijk zo hard uit naar deze ervaring!

Wat ga ik nu juist doen in Suriname? Neen, niet op vakantie. Ik ga stage lopen op de Louis Braille School, een school voor kinderen met een visuele beperking. Ik zal de kinderen ondersteunen in het klasgebeuren, eventueel (moet nog overlegd worden) huiswerk- en thuisbegeleiding geven en de kinderen kennis en vaardigheden bijbrengen aan de hand van workshops en lessen adl (activiteiten dagelijks leven). Ik zal ook tewerk gesteld worden op de Oranjeschool, hier zal ik hoofdzakelijk huiswerkbegeleiding geven aan de kinderen die een leerachterstand hebben opgebouwd.

Alles is zo goed als voorbereid, Enkel de valies nog inpakken en dan ben ik klaar voor een unieke kans in mijn leven!

Updates volgen nog!

Dikke kus xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten