dinsdag 19 januari 2016

Vallies(ke) pakken + inzameling

Amai!! Een valies pakken om 2 weken op vakantie te gaan is al niet gemakkelijk. Laat staan een valies pakken voor 4 maanden. Wat kan je dan allemaal meenemen zonder dat je overgewicht hebt van de bagageregels. Awel geen idee! Het enige wat ik weet is dat ik er toch al een aantal kilootjes heb moeten uithalen, en dan zit nog niet alles erin! Gelukkig heb ik nog een tweetal weken de tijd om alles terug in elkaar te puzzelen (zonder overgewicht). Ik ben er immers al aan begonnen om een idee te hebben van het aantal kilo's waarmee ik zal moeten sleuren en om zeker en vast niets te vergeten!

Nu soit,...
Wij hebben al heel wat ingezameld voor de Kennedy Stichting (Doven & slechthorenden), de Louis Braille School (Blinden & slechtzienden) en de Oranjeschool. Wij doen dit omdat deze scholen zeer weinig materiaal ter beschikking hebben. De Kennedy Stichting is bovendien afhankelijk van donaties, maar zij krijgen al enkele maanden niets meer. Wij hopen met onze inzameling de kinderen blij te maken in Suriname.

We hebben niet enkel materiaal ingezameld, maar hebben ook een wafelverkoop gehouden onder familie/vrienden/kennissen en op school. Deze verkoop heeft al een mooi bedrag opgeleverd. Dit geld zullen we gebruiken om in Suriname zelf materiaal aan te kopen (kleding, toiletgerief, speelgoed,...) of om een leuke uitstap te plannen met de kinderen.




Hieronder enkele foto's van het materiaal wat we al hebben ingezameld.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten