vrijdag 1 april 2016

Dag 53, 54, 55 en 56: Regenachtige, saaie dagen...

Maandag 28 maart 2016 - vrijdag 1 april 2016


Lieve lezers,

Geen al te speciale dagen na mijn uitstap naar de Voltzberg. Er was veel regen voorspeld en die hebben we ook maar al te duidelijk gekregen. Dus als het regent kan ik ook geen leuke dingen doen en dus ook geen leuke blogberichten schrijven. De dingen die ik dan wel heb gedaan kan ik optellen op één hand. Dat is wel jammer want het is typisch wanneer het vakantie is, dat het regent en als er geen vakantie is, dat het mooi weer is. Ondanks de vele regen heb ik me toch proberen bezig te houden. 

Zwemmen in 't Zin en genieten van een lekkere smoothie


Een briefje lezen van mijn lieve bompa


Skypen om iedereen op de hoogte te houden van mijn saaie week


Naar de TBL Cinema: The Divergent Allegiant. Wat een topfilm en wat een luxe! Zetels die naar achteren kunnen leunen, heerlijke popcorn en zalige airco!


Spelen met de hondjes


Dikke kus
xxxxxxxxx

1 opmerking:

  1. Niet alle dagen kunnen natuurlijk even leuk zijn. Idem zoals hier. Dan maar beetje rust inhalen en genieten van de kleine dingen om er nadien weer volop tegenaan te kunnen gaan. Dikke smakkerd en knuffel en merci om ons hier allen toch wat op de hoogte te houden van het reilen en zeilen ginds xxx

    BeantwoordenVerwijderen