maandag 11 april 2016

Dag 64 + dag 65: De laatste twee dagen van de paasvakantie

Zaterdag 9 april 2016 en zondag 10 april 2016

Lieve lezers,

De vakantie is voorbij gevlogen! Het was een lange, 3 weken durende, paasvakantie met allerlei leuke activiteiten, maar ook met veel verveling. Ik vond het dus niet zo heel erg dat de vakantie voorbij was. Natuurlijk wou ik de vakantie in stijl afsluiten dus besloten we om zaterdagavond uitgebreid te gaan dineren in De Waag. Eén van mijn favoriete restaurants in Paramaribo. Het eten is superlekker en het personeel is altijd vriendelijk. Meer moet dat voor mij niet zijn. Bovendien is het restaurant gezellig ingericht en kan je zalig genieten op het terras. 

Een uitgebreid dinertje kan niet beter starten dan een lekkere cocktail: ook de lekkerste mojito van Paramaribo!


Daarna vulde ik mijn buikje met een heerlijke Mix Grill en aardappelgratin.


En als afsluiter een smeuïge tiramisu!


Een gezellige avond vliegt natuurlijk snel voorbij. Voordat we het zelf goed en wel beseften was het opeens 23.00u. Toch maar eens tijd om naar huis te gaan dan. Ik heb genoten van de avond en de goede babbel met Charlotte. We zijn op zoveel vlakken hetzelfde dat het altijd aangenaam is als we onder ons twee iets leuks doen. Super! 

Op zondag was het nog eens tijd om naar de Tulip te gaan. Het was al een aardige tijd geleden aangezien hier ook veel Chinese supermarkten liggen en ze hier ook af en toe dingen kunnen halen. We besloten nog eens groot inkopen te doen waarmee we een drietal weken zouden toekomen. Natuurlijk wouden we eerst uitslapen aangezien het zondag was. Daarna vertrokken we op het gemak richting de supermarkt. De rest van de namiddag probeerde ik te vullen met schoolwerk.

Dikke kus
xxxxxxxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten