dinsdag 8 maart 2016

Dag 32: Dagje rust na de uitstap

Maandag 7 maart 2016

Lieve lezers,

Vandaag had ik geen stage omdat dit zo in mijn planning stond en omdat de school bovendien gesloten was wegens een vergadering. Ideaal om een dagje te bekomen na het vermoeiende, maar fantastische weekend!

We zijn ook verhuisd, maar nog niet naar onze officiĆ«le nieuwe woning. Omdat de nieuwe huisbazen alles netjes in orde willen brengen voor ons, hadden ze besloten om de muren een nieuw kleurtje te geven en alles nieuw aan te kopen. We zitten dus momenteel in de woning tegenover het appartement. Een leuk gezellig stekje waar we de komende dagen in zullen vertoeven. Zowel de woning waar we momenteel zitten als de andere woning zijn heel netjes en hygiĆ«nisch. Super! Ik vind het toch belangrijk dat ik mij goed voel op de plaats waar ik de komende maanden nog zal verblijven. Dit komt zeker goed want ik voel me al helemaal thuis! De omgeving is rustig ook al loopt er veel werkvolk rond van het meubelbedrijf. Ik heb hier gelukkig geen last van! ☺ De huisbazen zijn ook heel gastvrij en life. We kunnen met alles bij hun terecht en de problemen worden onmiddellijk opgelost. We zijn zelfs als uitgenodigd op een verjaardagsfeest. Is dat niet leuk?!


Dikke kus
xxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten