woensdag 9 maart 2016

Dag 34: Schapenbok gered!

Woensdag 9 maart 2016

Lieve lezers,



Na een minder prettige nachtrust had ik besloten om niet naar de Louis Braille School te gaan. Ik had erge last van buikpijn en misselijkheid waardoor het mij beter leek om het rustig aan te doen! Doordat ik had besloten om thuis te blijven, kon ik welke enkele afleveringen van Familie inhalen en uitgebreide Skype-gesprekken voeren. Dit was wel heel leuk omdat ik een supergoede verbinding had! Ik was blij om iedereen zo duidelijk (op beeld) te zien en te spreken! Ik kon ook eindelijk nog eens met mijn broer spreken. Ik ben een trotse grote zus want hij is geslaagd voor de eerste testen van het leger! Een dikke proficiat voor hem! Dit te horen krijgen maakte mijn dag compleet.







Ik zat al de volledige dag binnen en ik had al opgemerkt dat er achteraan het gebouw een grote schapenbok stond in de vlakke zon. Geen probleem dacht ik eerst, maar toen merkte ik op dat het touw zat vastgebonden rond zijn poot. Hij geraakte niet meer los waardoor hij dus ook niet aan zijn drinkbak kon. Ik liet het zo en ging verder met wat ik bezig was. Ik was daarna nog enkele keren gaan kijken, maar er kwam geen verandering. Ik had toch wel gedacht dat de eigenaar af en toe een kijkje ging nemen, naar dit was niet het geval. Ik vond het zo zielig dat ik twee werkmannen van het bedrijf ben gaan halen om te vragen of ze hem wouden bevrijden. Ik durfde het niet alleen te doen omdat deze bok heel kwaad leek en ook sterk gespierd is. De twee mannen kwamen onmiddellijk kijken en gingen het dier bevrijden. Hij was er eindelijk van verlost, maar kon niet steunen op zijn achterpoot door de knelling. Ik vroeg aan de mannen om heem vast te binden in de schaduw. Ondertussen zorgde ik voor vers drinkwater. De bok legde zich neer en genoot van de koelere omgeving zonder een touw rond z'n poot. Het arme dier!


Over vandaag heb ik dus niet veel te vertellen aangezien ik niet zo veel had gedaan. Lekker uitgerust om er de resterende dagen weer volledig tegen te kunnen!

Dikke kus
xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten